Rękojmia i gwarancja

Producent unowocześnia swoje produkty wprowadzając nowe rozwiązania technologiczne, które poprawiając ich trwałość i wydajność oraz podnosząc ich walory użytkowe. Po dostawie urządzeń i maszyn wszystkie konieczne informacje zostają zadokumentowane.

Jeśli pojawią się jakieś nieprawidłowości lub techniczne problemy zostaną przez serwis importera lub sprzedawcy. Dzięki temu zyskują Państwo pewność, że wasza inwestycja jest pewna i zabezpieczona zarówno przez importera jak i producenta.

 

Obsługa techniczna

Jako importer jesteśmy zobowiązani do zapewnienia odpowiedniego wsparcia technicznego / obsługi serwisowej.

Posiadamy sieć autoryzowanych serwisów na terenie całego kraju, których pracownicy zostali przeszkoleni do świadczenia profesjonalnej obsługi serwisowej. Dzięki ogólnopolskiemu zasięgowi naszej sieci serwisowej zapewniamy profesjonalną obsługę również w Twoim regionie

  • Obsługa serwisowa rozpoczęta zostaje w momencie zgłoszenia usterki.
  • Zgłoszenie jest poddane wstępnej analizie naszych ekspertów technicznych.
  • Nasza kadra techniczna uczestniczy regularnie w szkoleniach organizowanych przez producentów mających na celu podniesienie kwalifikacji.
  • Jednocześnie kadra techniczna naszych dealerów uczestniczy regularnie w szkoleniach pozwalających na utrzymanie wysokiej jakości usług serwisowych.
  • Naszym celem jest zadowolenie klientów oraz utrzymanie niskich kosztów eksploatacyjnych.

 Oryginalne części zamienne

Producenci projektują maszyny tak, aby były zarówno skuteczne jak i bezpieczne w użyciu.

ProGrasS Polska dostarcza wyłącznie oryginalne i zaakceptowane przez producenta części zamienne. Chociaż cena zamienników jest często atrakcyjna, mogą one skrócić żywotność maszyny i mieć negatywny wpływ na bezpieczeństwo pracy z nią.

Dobrze utrzymana maszyna wyposażona jedynie w oryginalne części zamienne jest gwarancją najniższych kosztów eksploatacyjnych, braku przestojów w pracy, mniejszej ilości usterek i tym samym większej ilości zadowolonych użytkowników.