Silnik diesel CDRI 3,8l
Mocny silnik Daedong CRDI przekonuje dobrymi osiągami, niskim zużyciem paliwa i funkcją "Boost" przydatną podczas transportu i pracy z tylnym WOM.
Przestronna 5-słupkowa kabina
Przestronna kabina zachwyca doskonała widocznością we wszystkich kierunkach, wyposażona jest w klimatyzację, liczne schowki oraz ergonomiczne elementy sterujące.
Przycisk sprzęgła przy zmianie biegów
Przekładnia Power Shuttle 32/32 posiada przycisk na dźwigni zmiany biegów, co ułatwia pracę.
Fotel pneumatyczny z podłokietnikiem z panelem sterującym
Fotel operatora z amortyzacją pneumatyczną i podłokietnikiem panelem sterującym zapewnia swobodną pracę. Fotel pasażera z pasem bezpieczeństwa zapewnia pasażerowi bezpieczeństwo podczas jazdy.
Oś przednia z mechanizmem różnicowym LSD Solidna oś przednia Daedong z mechanizmem różnicowym o ograniczonym poślizgu (LSD) zapewnia maksymalną przyczepność w każdych warunkach.
Regulowana kolumna kierownicy
Możliwość regulacji kierownicy w 2 płaszczyznach oraz system szybkiego podnoszenia kolumny kierownicy. Ułatwia to wsiadanie i wysiadanie z ciągnika jak i ustawienia ergonomicznej pozycji.
Tylna hydraulika tylna
Z tyłu można zamontować 3 pary złączy. Mocny tylny podnośnik kategorii 2 ma udźwig 4,4 l. Ponadto opcjonalnie można zamontować zaczep regulowany Scharmuller.
Szyberdach
Można go uchylić oraz zabezpieczyć roletą, aby zapewnić dopływ świeżego powietrza do kabiny.